Selçuk ASLAN
this site the web

Leshler



Yine bir dünya günü sonrası kendimi aradan sıyırıp yollara düşüyorum. Bir süre yoldan gidiyorum. Yollar hep bir yere varır ve mutlaka daha önce birileride o yolu kullanmıştır. Bir süre sonra sıkılıp direksiyonu kırıyorum. 100 metre ilerleyebildim yol olmadan. Çamur, bataklıklar, sazlıklar. Bir süre sonra sırtımda bisiklet değişiyoruz pozisyonları. Sazlar ve otlardan önümü göremiyorum bir ara. Hemen zorluklara göğüs vermenin verdiği haz sarıyor bedenimi. 1 km bu şekilde gittim. Sol kolum artık bisikleti taşıyamaz duruma gelmişti. Neyse ki bir yola denk geldim yine. Bu sefer Kıyıköye doğru gitmeye karar verdim. Hava artık kararmaya başlamıştı. Yolun kenarındaki kayalıklara dayanamayıp tekrar araziye daldım. Etramı kısa sürede köpekler sardı. Aldırış etmeden zirveye kadar gittim. Kayalıkları görünce dayanamayıp bisikleti bir kenara attım. Bundan rahatsız olan doğan yuvasında fırlayı verdi. Beni istemiyordu burada. Etrafımda uçup durdu. Daha yukarılara gidip uzaklaştım oda tekrar yuvasına döndü. Zirve muhteşemdi. Her yer ayaklarımın altında. Güç veriyor. Özgürleştiriyor. Ruhum serbest kaldı. Çığlıklarım karıştı doğaya. Haykırdım paylaştım. Tanrılaştım. İnişle bedenimi bu sefer rüzgar sardı. Benden bir parça benden önde ilerliyor. Bir kaç canavar kesiyor yolumu. İçlerinden biri baya esaslı canavar. Onlara dişlerimi gösterip yola devam ediyorum. Ufak tatlı bir eğim bir yerden geçiyorum. Tanıdık bir esinti koku. Ruhuma dokunuyor. Var gücümle basıyorum pedala. Şehiri hızla arkamda bırakıyorum. Karanlık sarıyor etrafımı. Çok geçmeden sinekler kötü kokular. Farkına varıyorum leshler. Her yerdeler. Zihnime daldılar. Nedir bu. Ömürlük bir cihan. Saçma sapan sahip olma duygusu daha çok ve daha çok. HEP DAHA FAZLASINI İSTE SAHİP OL. Ömür boyunca saçmalıklar için çabala dur. Bir dakikalığına durup ne yaptığını düşünen insan sayısı az. Zihnim duruyor. Yolları sorguluyorum. Tek bir kez yaşanır o an. O anı yaşıyorum zevklerle, Keyifle, hazla, çoşkuyla, paylaşarak, anı biriktirerek. Sevin sevişin öpün öpülün okşayın okşanın sarılın kucaklaşın koşun durmayın yaşayın o anı.
Ve gece bir iki kere yoldan çıkartır bizi. Son eğimle de uykuya teslim ediyorum kendimi.
Selçuk ASLAN
Bazen herşey bizizdir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Selçuk ASLAN

Gençlik ve Doğa Gönüllüsü / Makine Mühendisi

İletişim