Selçuk ASLAN
this site the web

Sek Süt


İş çıkışı bisikletime atlayıp Vize ye doğru pedallıyorum. Vize kalesine varıp güneşin batışını seyrediyorum. Hava kararmasına yakın Evrencik teki kaldığım misafirhaneye vardım. Gece bisiklete binmenin keyfine varıyorum. Hava şartları kaslarımı hiç yormuyor. Bedenim alıştı geceye. Soğuğa, rüzgara, karanlıkta da iyi görmeye başladım. Bazen orman yollarına dalıp kayboluyorum. Bedenim kendini yeni şartlara hazırladı. Bir tek düşüncüleri heyecanı mutluluğu paylaşıcak birileri olmaması kötü geceleri. Ormanda dostum yok. Onu arıyorum. Odama dönüp iki satır karaladım.

Sek Süt

Rüzgar kayıp hissedemiyorum
Yinede hafiften sallanıyor ışık
Süt paketinden bana bakıyor

Hala bedenim orada
Gelip uzanmıyor

Rüzgar kayıp hissedemiyorum
Son gördüğüm tepenin kıyısında
Beyaz çiçekler, taştan yatık bir kapı

Şimdi en tepedeyim
Kaybolurken güneş
Yalnız kurt misali uluyasım var

Koşup ısıtıyorum bedenimi
Yok kimse
ince bir dalın kenarında ki kuştan başka

Rüzgar kayıp hissedemiyorum
Kim hükmediyor
Nerede

Tepeden salınıp karanlıklara vardım
Şimdi süt paketinden bana bakıyor
Ve sallanıyor ışık

Karalamadan uykuya dalamadım. Birazda Blackmore's Night yardımcı oluyor. Yoksa bu günler uyumak zor yalnızken.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Selçuk ASLAN

Gençlik ve Doğa Gönüllüsü / Makine Mühendisi

İletişim