Selçuk ASLAN
this site the web

BİR ÖPÜYORSUN AĞZIN ŞARAPLAŞIYOR


Einstein ile Tagore amca
Askerde iken nöbet dostum bir şiir okumuştu. Aç olan ruhumuza hitabetten. bir kaç kelimesi zihnimde kalmıştı. Biraz kurcaladım ve Tagore un bir şiiri çıktı ortaya. Net olarak hatırlayamasamda sevdiğim için sizlerle paylaşmak istedim.
BİR ÖPÜYORSUN AĞZIN ŞARAPLAŞIYOR
Aç kapını aç - sabahın eri girsin
Bu ıtır kokusunu kaldır yüreğimi dağlıyor
Aç kapını aç - bırak yakamı gideyim
Yeter bunca öptüğün
Bunca sarıldığın yeter
Bir öpüyorsun ağzın şaraplaşıyor
Eriyip kendimi yitiriyorum

Aç kapını aç - bırak yakamı gideyim
Geri ver beni - herşey senin olsun
Senin olsun - özgür kıl yüreğimi

birde meraklılar için Tagore amca kimdir bakmak isteyen olursa wikideki linki.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Selçuk ASLAN

Gençlik ve Doğa Gönüllüsü / Makine Mühendisi

İletişim